2013年12月19日 星期四

天大地大俄羅斯~Day 5 (Part B)

下午行程是參觀世界三大博物館之一〝隱士盧博物館〞又名〝冬宮〞!
館內藏有很多世界珍貴的名畫和雕像!


這個博物真係好值得去看看,裡面好靚!


























天花好靚






























燈好靚








































壁畫好靚








































雕塑好靚



























地下好靚




















後花園好靚



















參觀完之後好累、好累~
看見我的旅伴~我終於明白有些人為什麽不喜歡去旅行,原來不習慣睡〝生保床〞嚴重失眠係咁慘.......
我同我的旅伴~開始燥底,開始發忟憎,開始得罪人......也不自知!
係度同要其他朋友說聲〝對不起〞,如有得罪請多多包涵

同時也另我明白到,下次找一個唔好咁易失眠的人至好一齊去旅行及同房!






1 則留言:

  1. 冬宮很有文藝復興時代哥德式風格,古典優雅。

    一個好的旅伴真的很難求,去旅行最緊要夜晚有覺好瞓,否則翌日便無精神遊覽景點。

    回覆刪除