2013年11月11日 星期一

天大地大俄羅斯~Day 3 (Part B)

參觀完教堂,就轉到去睇睇尼古拉一世騎馬銅像!

無乜特別,到此一遊!















這裏秋色很美!





































本來這天午餐唔包的,正在想想掏銀包去揾一間優美餐廳食返個正 Lunch嘅時候…..
導遊話無時間食呀!
因為我地自費包船去遊尼華河船河 Book了中午時份,要趕住坐船遊覽….
跟住領導就開始氹我地話不如食少少零食乾糧頂住先,遊完船河約四點幾就即刻去食晚飯,晚飯後至去睇芭蕾舞團表演(下午六點開始,睇3小時)
咁又可以慳返餐,唔駛自費食晏,又可以早點食晚飯,唔駛睇完芭蕾舞至去食,食到夜麻麻至返到酒店!

其實都無得選擇架啦!除非你唔去遊船河….
不過,如果去過匈牙利多腦河嘅船河(歐羅20),根本就唔駛遊這條尼華河(US$45),比較之下又貴,兩岸建築物普普通通,無乜特色~


























我地就係坐這種船!





上船咯~去食飯囉!
未得!要去多一個景點,就在附近~彼得與保羅城堡
























參觀彼得與保羅大教堂,內裏有好多石棺,家姐唔俾影,話唔吉利,所以我只影天花























跟住就去食飯,這餐食西餐,仲有少少地魚子醬俾我地試下~uh…我覺得麻麻!

















晚飯後就去睇芭蕾舞演出!
除咗旅行團,好似我地這些遊客著得簡單之外,當地人去睇這些藝術性表演會著得好裝重!女的會著長裙、帶首飾、穿密頭鞋、斯斯文文!而男仕們會著整齊西服入場!














在俄羅斯,芭蕾舞舉世知名!
我地睇的當然不是最top啦!我估可能都是一些舞蹈團體或者舞蹈學校出黎嘅表演者!

現場樂隊演奏加上每位舞蹈員認真地演出,其實很值得讚賞!
可惜好子完全沒有這種細胞~睇睇下舂眼瞓添 :p














這天回酒店時間大約10點,由於早上清晨開始趕飛機又遊足一天,好累呀!



2 則留言:

  1. 嘩!餓到4點先食午餐, 你地後生女就得, 比著我D老人家就敝喇.
    秋意的俄羅斯郊外風景好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩係飛機上食咗個包,唔係就餓C咗囉!

      刪除